mydaysinlife

Alla inlägg under april 2010

Av Lovisa - 28 april 2010 16:35

Just nu sitter jag hos Hedda! :) Sen ska jag med på hennes ridning på traume :D Skojjigt skojjigt :D   

här e en bild på Hedda!<3

Ska gå nu! Puss!<3

Av Lovisa - 28 april 2010 16:24

sry, att jag inte la upp ngt inlägg igår. Blev lite försent. Igår så praoade jag vid Lilla Elefanten. Det va SKITA kul!! :D Jag fick stå i kassan, vika pizzakartonger. Det va as kul. Aja, lägger in ett till inlägg om idag snart! :)

Av Lovisa - 26 april 2010 21:46

Idag var det skola sen kom mormor och hämtade mig och så åkte vi till Fröjel.

Jag bytte om och åkte ner till stallet. Efter ett litet tag kom Ida ner.<3 Sen kom det fler och fler folk :) Jag hade Gracie!<3 Det var barbacka ridning. Ingen ramla av fast Danni och Andrea "satt" av precis på slutet. Såg snyggt ut :D Gracie var jätte duktig och lugn idag! Det var jätte mysigt att rida barbacka. Önskade Faisca till nästa gång. Har aldrig ridit henne :S Nu ska jag nog snart gå och lägga mig. Även fast jag har sovmorgon imorgon.

 

Här är en bild på söta Gracie<33                                  




God natt! :)<3                                    

                                                  
                                                  
           

                                                  
                                                  
                        

                                                  
          

Av Lovisa - 25 april 2010 21:51

Jag tror jag ska köpa ny hjälm :)

Min e gammal och fått tatt MÅNGA smällar. Den håller nog ett tag till men ändå man vet ju aldrig. Och min andra e så himla oskön. :(

Nån som har något bra hjälmtips? :D

Sen måste jag tjata på mamma om nya ridskor/stövlar. Mina e nästan helt sönder nu :( Har nästan bara haft dom i ett år. :O 

Av Lovisa - 25 april 2010 21:20

Jag e med, tkr ni med ska va det :D http://tavlingsryttaren.se/2010/april/bloggtavling-1.html



     

Av Lovisa - 25 april 2010 17:09

här e 5 saker jag verkligen saaaknar!!!


* mina underbara vänner!

* Kompis och Pajas R.I.P<33

* Skotte, Wilma och många andra pollar

* sommarn!

* bada i havet  :D

Av Lovisa - 25 april 2010 13:48

God dagens!

super duper uper vackert väder idag!!! :D :D

Man blir så hiiimla glad av det! Imorse var Tilda (min stora syster) ute och studdsade studds matta, skojjigt skojjigt :D Snart ska jag nog ladda upp bilderna som finns på kameran :D Lägger nog in ngt inlägg senare :)

hej så länge! :D

Av Lovisa - 25 april 2010 13:17

  


suuuper fiiin blogg det här! :D :D :D tycker ALLA borde kolla!

Presentation


Hej! Jag e en 13 årig hästgalentjej. Det här är min blogg om mitt liv! Hoppas ni tycker om den och följer den!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken sida tycker ni är bäst?
 bloggplatsen.se
 blogg.se
 blogger.com
 annan

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<<
April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards