mydaysinlife

Direktlänk till inlägg 26 april 2010

Ridning!

Av Lovisa - 26 april 2010 21:46

Idag var det skola sen kom mormor och hämtade mig och så åkte vi till Fröjel.

Jag bytte om och åkte ner till stallet. Efter ett litet tag kom Ida ner.<3 Sen kom det fler och fler folk :) Jag hade Gracie!<3 Det var barbacka ridning. Ingen ramla av fast Danni och Andrea "satt" av precis på slutet. Såg snyggt ut :D Gracie var jätte duktig och lugn idag! Det var jätte mysigt att rida barbacka. Önskade Faisca till nästa gång. Har aldrig ridit henne :S Nu ska jag nog snart gå och lägga mig. Även fast jag har sovmorgon imorgon.

 

Här är en bild på söta Gracie<33                                  




God natt! :)<3                                    

                                                  
                                                  
           

                                                  
                                                  
                        

                                                  
          

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lovisa - 6 maj 2010 20:55

idag har jag haft migrän nestan hela dagen sen har det blivit bättre och då gick jag på Wilmas första kvartersliga match, tror det blev 8-8 . Wilma va grymt bra! :D <3 Nu blir det nog inte något inlägg på ett tag, jaja får se när det blir. Har d...

Av Lovisa - 6 maj 2010 20:41

Hei! Den här skolveckan har varit riktigt soft :D I måndags var det orienteringdag i skolan, tisdags gick vi och såg skolbio. (En dansk skräckis, som inte va läskigt :P ) onsdags gick vi på teater. Typ inte haft någon riktig lektion alls den ...

Av Lovisa - 3 maj 2010 19:26

Hejsan svejsan! Idag var dte orienteringsdag med skolan kuligt. Sen åkte jag och Wilma 51:an ut till Klinte. Plötsligt kom Ida J och Ida L på bussen :)<3 Vid ungefär 4 åkte jag ner till stallet, sen kom Ida och Danni och senare Ping och sen rest...

Av Lovisa - 1 maj 2010 19:16

                       Veckans film tips! :D Den här veckan är det : Flicka- den bruna mustangen.<33 Den e grymt bra och fin, och skiiita sorglig jag gråter nästa heela filmen VARJE gång jag ser den! Verkligen värd att se! :D Hand...

Av Lovisa - 1 maj 2010 17:40

Om någon letar prao e lilla elefanten ett jätte bra ställe!! :D Det e kul att vara där och personalen e jätte snälla och roliga. Bara så ni vet ;) <3 ...

Presentation


Hej! Jag e en 13 årig hästgalentjej. Det här är min blogg om mitt liv! Hoppas ni tycker om den och följer den!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken sida tycker ni är bäst?
 bloggplatsen.se
 blogg.se
 blogger.com
 annan

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<<
April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards