mydaysinlife

Alla inlägg den 1 maj 2010

Av Lovisa - 1 maj 2010 19:16

                      

Veckans film tips! :D

Den här veckan är det : Flicka- den bruna mustangen.<33

Den e grymt bra och fin, och skiiita sorglig jag gråter nästa heela filmen VARJE gång jag ser den! Verkligen värd att se! :D

Handling: Katie är en tonårstjej som bor tillsammans med sin familj på en ranch i natursköna Wyoming. Skolan intresserar henne inte men hon dagdrömmer om att ta över gården. Hennes pappa har helt andra planer för dottern. Han vill att hon ska börja collage. När Katie en dag hittar en vild mustang (som hon kallar för Flicka) tämjer hon den och gör den till sin egen i hopp om att övertyga sin pappa att hon är kapabel att en dag överta gården. Men när en tragedi inträffar, krävs både kärlek och viljestyrka för att familjen skall lyckas återfinna hoppet.

Jag ääälskar filmen!!

och rekomenderar den till ALLA!!<33

 

Filmens framsida

 

Katie och hennes mamma

  

Katies pappa

 

Katie och Flicka 

Av Lovisa - 1 maj 2010 17:40

Om någon letar prao e lilla elefanten ett jätte bra ställe!! :D Det e kul att vara där och personalen e jätte snälla och roliga. Bara så ni vet ;) <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag e en 13 årig hästgalentjej. Det här är min blogg om mitt liv! Hoppas ni tycker om den och följer den!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken sida tycker ni är bäst?
 bloggplatsen.se
 blogg.se
 blogger.com
 annan

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards